I natt

A h h rbetsprover

I natt målar jag. Målar och målar och lyssnar på bra musik som jag blir glad av. Min framtid kanske ryms i dessa teckningar, ömma händer och burkar med färg. Oavsett hur jag gör, om jag kommer in eller inte, om det jag gör blir bra eller dåligt, kommer i alla fall livet te sig annorlunda beroende på slutresultatet och vika av på antingen det ena eller det andra, tredje eller nittiofemte spåret. Märkligt. You never know. 

För övrigt har jag stiftat bekantskap med en ny skiva under den senaste tiden. Lyssna och fyll kroppen och tankemaskinen med rytmerna och de fina texterna. Jag tycker om All I want och Dance yrself clean. Sorgligt nog är det LCD Soundsystems sista skiva </3. 


/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0