The dreamers

Idag på caféet när jag jobbade kom det in en kille som fick mina fötter att lyfta lite, lite över marken av lycka. Jag kunde knappt prata, mina ord liksom hoppade ut ur min mun som okontrollerbara grodor, varefter jag rodnade i säkert en halvtimme. Han, som jag aldrig hade sett förut, var en identisk kopia av den franska skådespelaren Louis Garrel, som jag har sett desto fler gånger... på film. Den magiska mannen som är med i bland annat the dreamers. Oh lord. Pom pom, pom pom pom, turu turururu pom pom pom.

Jag gick omkring och log för mig själv i timmar efter det.


Baby, you don't know what you're saying, 
Because you're a victim of bright city lights, 
And your mind is not right. 
You think the world's at your feet. 


A

Kommentarer
Postat av: natasja

i love the dreamers and louis garrel

2010-03-30 @ 19:59:18
URL: http://tearsofmilk.blogspot.com/
Postat av: felicia

jag älskar den bilden.

2010-04-01 @ 13:32:58
URL: http://tigerlilys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0